עיצוב הבית – אפשר גם לבד

(תמונה :freepik)

אם יש לכם המון סבלנות, ועניין עיצוב הבית זה משהו שאתם אוהבים, בחירת רהיטים ואקססוריז, תמונה לסלון, צבעי הקיר…
לא חייב לקחת אדריכל ומעצב פנים שיבחר עבורכם את מה שאתם אוהבים ומתחברים. זה יהיה נכון לבחור מעצב פנים מקצועי בעל ניסון שיכול לחסוך עבורכם המון זמן, טעיות וכסף, אבל
לא כולם יוכלים להרשות זאת לעצמם ולכן אפשר לעצב הבית באופן עצמאי, והנה כמה דרכים לעשות את זה נכון..

מאמרים מגזינים ואינטרנט

תוכלו להתרשם ולקבל טיפים מכל הכתבות והמאמרים שיש היום במגזינים והעיתונים הקשורים לליף סטייל, קיימים המון המלצות וטיפים לעיצוב הבית בצורה נכונה ולקבל השקפה שלא יצא לכם לחשוב עליה.
המומלץ ביותר לקבל השראה היא דווקא מאתרי האינטרנט, בלחיצת כפתור ניתן להשכיל וללמוד על עיצוב הבית ועל כל הדרכים והחוקים ששייכים למקצוע ברמה בסיסית ועד מקצועית. יותר מכך קיים המון תמונות של בתים שעברו עיצוב פנים וניתן לחקות את העיצוב שהכי התחברתם.
ניתן לקחת את בחירת הצבעים ולשלב עם זה את האקססוריז שבחרתם ולהכניס לשם את הטאצ’ שלכם, ככה שתהיה לכם סוג של עיצוב מקורי משלכם.

בחירת האקססוריז

אם אתם מאלה שאוהבים את הסגנון הקאלסי או הטרנדי, מומלץ לראות באינטרנט אלו רהיטים נכנסו לאופנה ולאבזר אותם אצלכם בבית.
יש לקחת בחשבון שעיצוב מודרני וטרנדי זה דבר שחולף וכל זמן מה הצבעים , הרהיטים והסטייל משתנה ואם אתם לא רוצים לשנות כל כמה שנים את העיצוב , מומלץ ללכת על הסגנון הקלאסי שתמיד יפה בעיניי בני הבית והאורחים.
חשוב לבחור אקססוריז רהיטים שמשתלבים אחד עם השני מבחינת צבעים ומבחינת נושא העיצוב שלכם, לדוגמא בחרתם סגנון אורבני, אפשר לשלב צבעים אפורים סטייל בטון, עם תמונת רחוב של ניו יורק, רהיטים עדינים ויפים עשויים מתכת,
ושלב מוצרי פופארט מודרני , זה יכול ללכת נהדר ביחד.
מומלץ לבחור רהיטים שמתאימים לבני הבית ולגיליאהם, למשל אם יש לכם ילדים קטנים כלבים או חתולים שאוהבים לבלגן את הבית, מומלץ לקחת ספה מבד עור וחזק בצבעים כההים , מכיוון הספה עלולה להתלכלך ורצוי שזה לא יבלוט.
אם אתם אוהבים את היוקרה, מומלץ לשלב רהיטים עדינים עם צבעים יותר בהירים. לכן כשמעצבים את הבית חשוב שיתאים לאנשי הבית ולצרכיו.

לקשט את הקירות..

אחד הדברים הבולטים בעיצוב הבית הוא תמונות שעל הקיר שלכם, זה מוצר שנמצא בגובה העיניים וישר תופס את תשומת הלב שלנו.
מומלץ לא להשאיר קירות ריקים, רצוי להוסיף תמונה מודפסת או ציור ואפילו שתיים, זה יעשה לכם שינוי עצום במראה .
אנו בדיגיטל נשמח לעזור ולייעץ לכם לבחירת תמונה מושלמת אם זו תמונת קנבס או זכוכית, תמונת נוף או תמונת פופארט, אנחנו תמיד כאן לשירותכם
בטלפון : 0527500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן