מה זה בעצם בד קנבס ?

מה זה בעצם בד קנבס ? שמעתם יותר מפעם אחת אנשים שמדברים על תמונות קנבס, אם זה לבית או למשרד או סתם לתת מתנה עם התמונה שלכם מהטיול האחרון אז רצינו לסדר לך הראש בכל מה שנוגע למושג הזה שנקרא קנבס

מושג כללי :

בד הקנבס הוא בד המיועד להמון תעשיות מגוונות שהשימוש בו רחב ומגוון מכיוון שהוא בד חזק, גס ועמיד.
בעבר השתמשו לראשונה בבד קנבס לאומנים שמציירים אומנות מכיוון שבד הקנבס מכיל כמויות צבעים מכל הסוגים ומחזיק מעמד לאורך זמן. גם כיום ציירים רבים משתמשים בבד זה לאומנות אם זה בציורי שמן או בציורי מים וכו’. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ועולם המדפסות ניתן להדפיס באופן ישיר תמונות, ציורים, ועבודות גרפיות על גביי בד הקנבס בפשטות ויעילות ומשאירה את התמונה לאורך זמן רב באיכות גבוהה.

בד קנבס מוכן ליצירת אומנות.
בד קנבס ריק מוכן ליצירה (מאמר: מה זה בעצם בד קנבס ?)

קנבס בכל מקום :

היום ניתן למצוא תמונות קנבס בכל מקום שהולכים אליו אם זה בבתים של אנשים פרטיים או משרדי חברה וכמעט בכל חלל שיש בו קיר ולא רק בקרב הציירים והאומנים, ניתן לעצב את חלל המקום בקלות ובמהירות באופן עצמאי מכיוון שהטכנולוגיה מאפשרת זמינות להדפסה מהירה ואיכותית. ניתן להדפיס תמונות במגוון גדלים , וגם בהתאמה אישית לפי הצורך. אצלנו בגלריה תוכלו למצוא מגוון רחב של תמונות איכותיות המתאימות לרזולוציה גבוהה, להדפסות גדולות מבלי לפגוע באיכות התמונה. תמונות המודפסות על בד קנבס, עוברות מתיחה על מסגרת עץ פנימית המחזיקות זמן רב, ונותנות תחושה של תמונה מרחפת ללא כל מסגרת. הדפסה על קנבס דורשת מקצועיות, וידע בעולם הדפוס והדיגיטלי כדי להגיע לדיוק ודגש על כל הפרטים הקטנים. כל זאת בכדי לספק ללקוח תוצאה סופית ברמה הגבוהה ביותר. כל תמונה שצולמה בצורה פשוטה ותודפס על גבי קנבס יכולה להפוך אותה ליצירה מקצועית ומושלמת. אצלנו גם אתם תוכלו לקבל את האפשרות להדפיס את התמונות שלכם על גבי קנבס בהתאמה אישית במגוון עיצובי קולאז’ לבחירה למזכרת נפלאה.

תמונות קנבס בגדלים שונים והדפסות שונות.
תמונות מודפסות על קנבס ( מאמר: מה זה בעצם בד קנבס ? )

לסיכום :

בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ועולם המדפסות ניתן להדפיס באופן ישיר תמונות, ציורים, ועבודות גרפיות על גביי בד הקנבס. היום ניתן למצוא תמונות קנבס בכל מקום שהולכים, ניתן לעצב את חלל המקום בקלות ובמהירות באופן עצמאי עקב זמינות להדפסה מהירה ואיכותית. כל תמונה שצולמה בצורה פשוטה ותודפס על גבי קנבס יכולה להפוך אותה ליצירת אומנות מושלמת.

דברים שקשורים ל: “מה זה בעצם בד קנבס?”

>> רוצים תמונות קנבס מדליקות ויפות ? כנסו

10% הנחה על כל תמונות הזכוכית | כנסו עכשיו

לעוד מאמרים טיפים ומבצעים לחצו כאן לדף הפייסבוק ותשארו מעודכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן