מציג 1–20 מתוך 1677 תוצאות

תמונות לחדר השינה

חדר השינה שלכם הוא המקום בו אתם צריכים להירגע ולנוח. תמונה לחדר השינה שלכם יכולה לשדרג אותו ברגע, רק חשוב לשים לב שכאשר אתם בוחרים תמונות לחדר שינה, הן צריכות להיות תמונות כאלו שישרו עליכם אווירה נעימה ומרגיעה. לפניכם מבחר תמונות מושלמות.

כיצד בוחרים תמונות לחדר שינה?

הדרך הקלה והבולטת ביותר לשדרוג עיצוב חדר השינה היא בחירת תמונה לשינוי האווירה בחדר המיטות שלנו. מכיוון שחדר השינה זו החדר האינטימי והפרטי שלנו מומלץ לבחור תמונות שישרו אצלנו אווירה נינוחה, רגועה ושלווה ,במיוחד שזה הוא החדר שאליו מגיעים בסוף היום, ואנו רוצים להוריד לחצים לאחר יום עבודה עמוס.

הנה לפניכם כמה טיפים לבחירת התמונה המושלמת:

חומרי הגלם מקוריים ולא מזיקים

כאשר בוחרים תמונות לחדר השינה , מומלץ לבדוק שאכן החומרים שממנה עשויים התמונה, אם זה תמונת קנבס או תמונות זכוכית או תמונה מעץ וכל חומר אחר, חשוב מאוד לבדוק שאכן הדיו ידידותי לסביבה ולא מזיק כאשר אנו נושמים בקרבת התמונה,  חשוב לוודא שיצרן התמונות אכן משתמש בחומרים מקוריים ולא חליפיים, ולא מפיץ ריחות לא נעימים שעלולים לגרום לכאבי ראש ובחילות. אנו בדיגיטל גיפט דוגלים לספק ללקוחותינו ולהשתמש אך ורק בחומרים איכותיים ומקוריים לפי הוראות יצרן, ואכן שידידותיים לסביבה.

גודל ופרופורציית התמונה

מומלץ לפני רכישת התמונה, למדוד קודם כל את הקיר רצוי – אורך ורוחב. לאחר שיש בידכם את המידה המדויקת, מומלץ לבחור תמונה שתהיה ברוחב בין 50% – 80% מרוחב הקיר והאורך בהתאם לפרופורציה. במידה ואתם בוחרים לתלות תמונה בחדר השינה מעל המיטה שלכם, יש לקחת את מידת רוחב המיטה ולהתאים כמו שציינו בין 50%-80%  כדי שהתמונה תהיה נוחה בעיניי המתבונן ולא גדולה וגרנדיוזית ,  וכמובן שתמונה גדולה שלא מתאימה לקיר שלכם יכולה “לחנוק” את מרחב החלל העיצובי בחדר וחוסר פרופורציה בעין.

בחירת צבעים

חדר השינה בדרך כלל הוא חדר עדין, מלווה ברהיטים ואביזרים אסתטיים ושקטים , אנו ממליצים לבחור תמונה שהצבעים מתאימים לחלל החדר. תמונה לחדר השינה יכולה להיות תמונה מינימליסטית שמכילים קווים של שחור לבן או תמונה אבסטרקטית שצבעי  התמונה מתאמים לצבעי הרהיטים ולחלל החדר. צבעים חזקים ונועזים יכולים לעיתים להשפיע על אווירה, ועל מצב הרוח שלנו.

אין חוקים בעיצוב

עיצוב זה עניין של טעם, ונכון שמומלץ ללכת לכיוון פסטורלי נקי אסתטי ורגוע בחדר השינה, אבל בסופו של דבר אתם בעלי הבית, והחוק היחיד שיש בעיצוב זה שאם אהבתם את העיצוב שלכם ואת מה שאתם רואים, ולעיצוב הזה התחברתם,  זה בסדר לחלוטין, מכיוון שאתם אלו שמתגוררים בבית שלכם ואתם אלו שביומיום שלכם תחוו את העיצוב הזה אופי התמונות יכולות להיות במגוון נושאים, אם אתם מתחברים לתמונות נוף וטבע או אבסטרקט, פופארט, בעלי חיים , תמונות צבעוניות או שחור לבן, זה עניין שלכם. כשמעצבים את הבית וחדר השינה החלל העיצובי מתחיל לקבל אופי וערך מוסף, לכן מומלץ ללכת לפי הלב שלכם כדי שהאופי שלכם יתבטא בעיצוב הבית ולקבל את הטיפים שנראה לכם לנכון.

עד 37%
עד 37%
עד 29%
עד 37%
219.001,299.00 כולל מע"מ
עד 40%
עד 37%
169.001,299.00 כולל מע"מ
עד 37%
219.001,299.00 כולל מע"מ
עד 37%
עד 37%
219.001,299.00 כולל מע"מ
עד 29%
עד 37%
עד 29%
169.00899.00 כולל מע"מ
הנחה מטורפת !!
דילוג לתוכן