תמונות לבתי חולים – שיפור משמעותי במצב החולים

תמונות לבית חולים2

ידוע שבימינו בתי החולים מעוצבים בצורה בעלת חשיבות גבוה, מכיוון שבתי החולים הם מקום שמגיעים עליו כאשר אנשים חשים לא טוב וזקוקים לעזרה, טיפול ואבחנה מקצועית. בבתי החולים נמצאים אנשים עם מגוון רמות חולי חלקם חולים קלים ועד חולים סופניים. כדי לשפר את מצב הרוח שלהם ואת בריאות הנפש, בתי החולים החלו להשתמש באדריכלים ומעצבי פנים כדי לאבזר ולעצב את המקום , כמקום אופטימי ונעים יותר.

תמונות בריאות

מחקרים רבים מצאו שתמונות טבע ונופים גורמות לחולים הרגשה של תקווה, ובנוסף מוריד את רמת האגרסיביות והלחץ בקרב החולים וגם בקרב צוות בית החולים. ניתן למצוא בקירות בתי החולים בארץ תמונות זכוכית או קנבס של נופים או אבסטרקטיות המשדרות שלווה ורוגע, ליצור מקום נוח ושקט, כדי שהאנשים החולים יאספו כוחות פיזים ונפשיים לחזור לשגרה.

תמונות בחדר לידה גם שם ניתן למצוא תמונות נוף ואף תמונות של תינוקות, כדי להעצים את החווית הלידה, כחוויה מרגשת וטובה, ובאופן טבעי לקחת את תהליך הלידה בצורה קלילה עד כמה שאפשר

רוב בתי החולים צבועים בצבע ירוק המזכיר טבע, כמו שאמרנו זה משדר רוגע ושלווה אך מעבר לכך זה משדר חיוביות הצלחה ואופטימיות.

בחדר הלידה תוכלו למצוא המון תמונות אישיות שפותחו ע”י המיילדות ומשפחותיהם שמקירות תודה לצוות הרופאים, על תמונה בדרך כלל מופיע התינוק הנולד עם ברכה מרגשת. תמונת קנבס יכולה להתאים למתנה כזו, מבחינה תקציבית ומחזיקה מעמד לאורך זמן.

תמונות לבית חולים
תמונות של דיגיטל – הדפסה עין כרם

תמונות של דיגיטל בבתי חולים

בין לקוחותינו הפרטיים קיימים גם מוסדות ובתי חולים ולקוחות עיסקיים. בית החולים “הדסה עין כרם”, פנו אלינו לקישוט המחלקות שלהם, מאוד שמחנו להעניק שירות מקצועי לצוות המדהים שמקדיש את חייהם לתפקיד, במיוחד בתקופת הקורונה, במידה ואתם נמצאים שם תוכלו לפגוש לא מעט תמונות נוף שיוצרנו על ידינו, משלב ההדפסה על שלב המתיחה.

בנוסף מרכז הרפואי “מעייני הישועה”, גם שם שמחנו לקחת חלק, ולהעניק תמונות איכותיות למקום. ועוד המון קופות חולים ומוסדות שיקום שבחרו בנו.

תמונות של דיגיטל – הדפסה עין כרם
תמונות של דיגיטל – הדפסה עין כרם

נשמח לתת שירות ולענות על שאלה גם בטלפון והוואטסאפ שלנו:

0527500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן