תמונות של חמסה

תמונות של חמסה

תמונות של חמסה לבית מקורן מגיע בעיקר מהתרבות המזרחית המסורתית הן המעניקות סמליות וסגולות מיוחדות. הן משמשות שמירה והגנה על הבית ועל האנשים המתגוררים בו ונחשבות לאובייקטים עם כוחות ורוחניים. אנשים אלו מאמינים שהחמסה שומרת עליהם מהעין רעה וצרות עין של אנשים המקנאים להם. מלבד תמונות החמסה  ניתן למצוא את הסמלי הללו במגוון מוצרים כמו תכשיטים, מוצרי נוי לבית, מוצרים לרכב וכו’.. הן יכולות להיות עשויות במגוון חומרים כגון קנבס,קרמיקה, זכוכית, עץ ופלסטיק ומשמשות כקישוט עיצובי לבית.

אצלנו בדיגיטל תכולו למצוא תמונות מגוונות ומעוצבות על גבי קנבס וזכוכית

חמסה כמזל

תמונות חמסה לבית למשרד וכל פינה שתבחרו לעצב מסמלות תפיסה ייחודית של האמונה שלכם ושל הסמלים הקשורים אליו. מעבר לכך שהיא מהווה כמגן עבורנו היא גם מעניקה לנו מזל בחיים. החמסה משרה עלינו אווירה חיובית והרגשה של הצלחה בכל תחום שנעסוק.

תמונות החמסה ניתן למצוא אצלנו בדיגיטל במגוון גדלים והמון עיצובים וצבעים שונים ויפים המאפשר לנו מגוון אפשרויות לאוהבי העיצוב המזרחי. הן מתאימות לכל חלל בבית, סלון, חדר שינה או מטבח, ומספקות אווירה מפנקת ומרשימה לכל בית..

חמסה כמתנה

בחירת תמונת חמסה לבית תלוי לפי טעמכם האישי ולסגנון העיצוב שלכם. רצוי להתחשב כאשר אנו בוחרים תמונה חמסה לבית או למשרד את המקום בו התמונה תמוקם ואת הצבעים והמסרים שאנו רוצים להעביר. בנוסף, כדאי לבחור במוצר איכותי ועמיד שיוכל להחזיק תקופה ארוכה ולשמש כקישוט עיצובי לבית מדהים ויפה .

תמונות חמסה יכולות להיות בחירה טובה וכמתנה מושלמת להעניק ליקירים שלנו, למשל לחנוכת בית , עסק חדש וכו’ … הן מסמלות כמו שציינו למעלה, הצלחה, הגנה וכו’ … בנוסף מגבירה את המסורת הדתית המזרחית והתרבותית העשירה של עם ישראל, וגם זהו מוצר אסתטי ויפה דבר שיכול לשפר את עיצוב החלל שלנו או של אוהבנו ..

לסיכום

לסיכום, תמונות חמסה לבית הן הסמל להגנה והגברת המזל שלנו,  החמסה מזוהת בעיקר בעולם המזרחי. הן מספקות כפריט אסתטי ייחודי לבית ומסייעות למגן על הבית ועל יושביו. כשבוחרים בתמונת חמסה לבית, כדאי לקחת בחשבון את המקום שבו היא תוצג ולבחור בתמונה העשויה מחומרים איכותיים ועמידים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן