שלישיית תמונות – תוספת מרהיבה לעיצוב הבית

תמונת קנבס למשרד

השלישייה היא לא רק כלי חשוב בכדורגל, במוזיקה ובקולנוע, אלא היא גם יצירה אמנותית עצמאית בעולם העיצוב הפנים. תוכלו למצוא שלישיית תמונות בכל חדר בבית, והם יכולים להיות סביבתיים או להמשיך סיפור אמנותי בסטייל שאתם בוחרים.

שלישיית תמונות – משמעות

שלישיית תמונות היא שלוש תמונות שמוצגות מצד לצד במסגרות או ללא מסגרות, והן תמיד מספרות סיפור משותף או יצירה אמנותית. זה יכול להיות תמונתנוף שמחולקת ל3 או פשוט 3 תמונות שדי דומות בסגנון העיצובי ונותנת לנו תחושה של השלמה לעיצוב הבית , שלישיה תמונות נותנת לנו המון משמעות לבית מכיוון שאלו בדרך כלל תפסות את העין ויצרות עניין בקרב האנשים. בנוסף תמונות כאלו מכסות המון שטח רק על הקיר וזה פתרון מעולה כדי למלא אותו .

סגנונות העיצוב

עם שלישיית התמונות שמתאמצות להישמע ישנות יכולות להעיף קסם רטרו לחלל הבית שלכם. היום ניתן לבחור המון סגנונות עיצוביים לשלושיית תמונות למשל תמונות מודרניות עם מסגרות נקיות וצבעים מלאים, תמונות מוטיבציה , תמונות אבסטרקט, תמונות פופ ארט וכו’…

מיקום השלישייה

כשמדברים על מיקום השלישייה, עלינו לזכור להשתמש בה ככלי ליצירת סיפור אומנותי שעוזר ותורם למראה שאנו מנסים ליצור בעיצוב הבית. אם אתם משתמשים בתמונות כאלמנט משלים לבית , חשוב שיהיה את אפקט החזרה בין הצבעים של התמונות לאלמנטים בבית וכמובן שיתאים לנושא העיצוב החלל, בדרך כלל 3 תמונות תופסות הרבה נוכחות בגלל שהן תופסות הרבה מרחבעל הקיר, חשוב לבחור קיר מרכזי ונקי שלא יהיה עמוס מידי לעין.

בכל חדר בבית, שלישיית תמונות יכולה להיות מסומנת במרכז הקיר או להציב יחד עם מספר תמונות, קולאז של תמונות משפחתיות נוספות או יצירות אמנותיות אחרות.

מומלץ לבחור בשלישייה שתתאים לסגנון העיצוב בחדר, כך שתמונות ומסגרות יתאימו לאופי החדר ולטעם האישי של הבעלים. מומלץ וכדאי לקבל עזרה ממעצב הפנים או מבעלי חנות אמנותיות המבינים את טעמם של לקוחותיהם ויוכלו לסייע בשיווק העתידות.

שלישיית קנבס לסלון לעיצוב הבית, לחדרי שינה או למטבח מחולק

לעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן

מאמר זה נכתב ונערך בעזרת תוכנה ChatGPT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן