יש תמונות, ויש תמונות של דיגיטל

עיתון לאישה לקוח מרוצה

שוק תמונות הקנבס והזכוכית לעיצוב הבית התרחב בשנים האחרונות, הטרנד לעיצוב הבית נהיה קל ופשוט במיוחד שניתן לבצע רכישה דרך חנויות האינטרנט וחניות לעיצוב הבית הרבות. גם בחנויות סטוק ניתן למצוא תמונות, אך מה ההבדל בין כולם ולמה כדאי דווקא כן לבחור בתמונות של חברת דיגיטל גיפט. לפניכם מספר סיבות לקנייה תמונה איכותית לבית שלכם למראה יוקרתי ואומנותי.

  • חומרי הגלם:

חברת דיגיטל גיפט דוגלת לספק תמונות איכות ברמה הגבוה ביותר, ואנו לא חוסכים בעלויות יצור, מבחירת חומרי הגלם, איכות ההדפסה, ואיכות המסגרת או הזכוכית עליה מתבצע ההדפסה. יש ברשותנו מדפסת שיוצרה ביפן (ולא בסין כמו לרוב בתי הדפוס) באיכות ושיטה ייחודית המבצעת הדפסה בצורה גלית, כדי ליצור השלמה של התמונה בצורה מדויקת, ובכדי שצבעי המעבר בתמונה  ישתלבו כאחידה ומושלמת. אנו משתמשים בדיו מקורי וידידותי לסביבה לפי הוראות יצרן ולא בחומרים חליפיים העלולים לסכן את בריאותכם, הדיו החלפי עלול להפיץ ריחות לא נעימים ולגרום לכאבי ראש ובחילות ויכולות אפילו לסרטן. בנוסף הדיו החלפי עלול במשך הזמן לדהות ולאבד את הצבעוניות והברק. במדיה ובחרתם תמונת קנבס יש לבדוק את איכות הבד, האם הוא אכן עמדי בפני רטיבות , האם הוא בד חזק שלא נקרע במהלך השנים, האם ההדפס ניתן לניקוי וכו’..

אנו בחברת דיגיטל גיפט מספקים תמונות קנבס בעובי 3.5 ס”מ, נותן מראה יוקרתי ויפה, מעבר לכך שזה מכבד את היצירה / התמונה שמודפסת עליה ונותנת נוכחות בבית, בחנויות הסטוק לעיתים המחיר הוא נמוך וזול אך גם המוצר הוא זול, אם זה באיכות הבד, עובי התמונה, רמת הצבעוניות, והדיו החלופי שהוא מיוצר בסין ויותר זול מהדיו המקורי.

תמונות הזכוכית מגיעות לאחר תהליך של חיסום והופך לבטיחותית , תמונות הזכוכית מודפסות ע”י מדפסת הUV בטכנולוגיה המתקדמת בעולם באופן ישיר ולא כמדבקה, רצוי לבדוק מול הספקים האחרים שאכן אתה מקבלים הדפסה ולא מדבקה. עובי הזכוכית היא 6 מ”מ , הזכוכית מגיע עם מתלים (ספייסרים) במגוון צבעים לבחירה, לתמונות הללו יש צורך בקדיחה, ומומלץ לבצע התקנה ע”י בעל מקצועי במידה ואין לכם את הידע הנדרש.

  • גלרייה עשירה בתמונות ורובם בלעדיות

צוות דיגיטל גיפט מורכב מאנשי שירות הלקוחות, עובדי המפעל, אנשי ההנהלה, ומעצביים גרפים. מעצבים הגרפים שלנו מעצבים תמונות ייחודיות ויפות בעלות חשיבה מיוחדת, על פי סודות עיצוב הבית והדברים החמים והטרנדים הכי לוהטים שקיימים היום בשוק, כדי לקלוע בול לטעמכם. זה מתבטא בצבעים, דמויות, צורות, טקסטורה, טיפוגרפיה וכו’…

אצלנו תוכלו למצוא תמונות ייחודיות  לאבזור ולקישוט הקירות שלכם, ואתם יכולים להיות בטוחים שעיצוב הבית שלכם יבלוט משאר האנשים שפחות מעדיפים להשקיע בביתם וגם כאלה שכן , כי להשקיע באומנות ויצירות לא כל אחד יודע.

תמונת קנבס משקפי קופים לסלון לעיצוב הבית
תמונות קנבס בלעדיות: “משקפי קופים לעמוד המוצר לחץ כאן
  • שירות ואדיבות

אנשי שירות הלקוחות שלנו זמין לרשותכם בטלפון במשך שעות היום לכל שאלה ובקשה, רציתם תמונה מיוחדת? חיפשתם תמונה ולא מצאת אצל אף אחד? אנו נחפש עבורכם את התמונה, באיכות טובה ונדאג להדפיס אותה על הצד הטוב ביותר, כל עוד התמונה אינה פוגעת בזכויות היוצרים של אומנים וצלמים. במידה ושעות הפעילות שלנו נגמרה ואנו סוגרים והתקשרתם אלינו? אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי, וגם אנו זמינים בוואטסאפ שלנו: 0527500554 , נשמח להעניק לכם שירות מכל הלב.

היתרון בכך, שתמיד תדעו שיש לכם “אבא” ו”אמא”  בכל מקרה ושאלה שתרצו לדעת ונשמח לענות ולטפל בנושא.

  • ביקורות ממליצים

אנו פעילים גם ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, תוכלו להציץ ולהתרשם מלקוחות שממליצים, ויצאו מרוצים מחווית הקניה הבטוחה וכיפית שלנו, ואף חזרו לרכשו והפכו ללקוחות חוזרים וקבועים, וכמובן שהם יודעים שאכן הם בידיים טובות, אנו תמיד אוהבים לפנק ולפרגן בהטבות ומבצעים לחברי המועדון שלנו.

לביקורות ממליצים בדף פייסבוק לחץ כאן

  • זמני אספקה מהירים

אנו מתחייבים לספק כל הזמנה עד 14 ימי עסקים, אך אצלנו משתדלים ולבצע כל הזמן מהר ככל הניתן, ולרוב זמני אספקה מגיעים הרבה לפני 14 ימי עסקים. ובנוסף ניתן לבצע הזמנה עם אפשרות לאיסוף עצמי וההזמנה יכולה היות מוכנה כבר באותו היום.

נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה בטלפון שלנו:

0527500554

לעמוד הפייסבוק שלנו: לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן