תמונות אווירה למשרד , זה חובה !

תמונת קנבס למשרד - אבסטרקט סילסול כחלחל צהבהב לעיצוב הבית, לחדרי שינה או למטבח

כאשר לקוחות מגיעים אליכם משרד לפגישה או אליכם למקום העבודה בין אם זה חנות, מסעדה או כל מקום אחר,  הרושם הראשוני שאותו אדם הגיע אליכם הוא לפי מראה המקום, עיצוב המשרד ומקום העבודה הוא דבר שקובע איך הלקוח שלכם מסתכל עליכם כחברה רצינית וגדולה או עסק קטן וחובבני, ואנשים לרוב בוטחים באופן טבעי במקום שמכבד את עצמו ואכן מוסדר ואחראי , כי משרה אצלו תחושת ביטחון. אחד הדברים הבולטים שנזכרים אצל לקוחות האו אלא הם דווקא תמונה שמושכת את תשומת לבם, ולכן חשוב לבחור תמונות נכונות שיעזרו לכם באווירה ובקבלת החלטות בצורה רגועה ונוחה.

תמונות ולקוחות

עיצוב ותמונות למשרד אכן הוכח שהלקוחות שלכם סוגרים אתכם עסקאות בצורה נינוחה עם הרגשה של ביטחון שאכן עשו את הדבר הנכון, ולכן חייב להסתכל על בחירת התמונות בהתאם לעיסוקכם וכאל כלי עיסקי לכל דבר ומה בעצם אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם , מסר מסוים , הגברת הרגש , ביטחון וכו’.. למשל אולם אירועים יציג בתחילת המשרדים או במסדרון תמונות של האולם, בזוויות מקצועיות שמפרגנות לעסק שלו, שיגרמו לבעלי השמחה הרגשה שהגיעו למקום הנכון. זה דבר שמגביר את הרגש שלהם כי הם מדמיינים את עצמם ביום המאושר שלהם, וזה בעצם הרושם הראשוני שהם מקבלים מהאולם עוד לפני שנפגשו עם נציג המכירות שלהם.


תמונות למשרד זה יום יום

חשוב לבחור תמונות למשרד ולמקום העבודה שאכן ישרתו את הצרכים שלכם, אך בנוסף שתתחברו אליהם, בכל זאת, אתם אלו שהולכים להסתכל עליהם כל כך הרבה פעמים ביום. כידוע צבעים אכן קובעים לנו את מצב הרוח וחשוב שצבעי התמונות יהיו צבעים רוגעים ונינוחים. בזמן פגישה עם לקוחות חשובים רצוי להיות באווירה רגועה ובטוחה וככה הצד השני ירגיש שאתם בשליטה. לכן כדי לשלב בין התמונות, בעמדת הקבלה בחדר הישיבות או המשרד ניתן לשלב מספר סגנונות וכך המקום יהפוך למשרד צעיר קלאסי ומדורני, כמובן שאתם לקוחים את זה לפי הכיוון שמתאים לכם, תעשו מה שאתם הכי אוהבים ומתחברים


לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא תמונות קנבס למשרד, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 052-7500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן