תמונות מיתוג לעיצוב מוסך – איך עושים את זה נכון..

תמונות למוסך קנבס זכוכית

(קרדיט תמונה: freepik)

כדי להצליח בעסק שלכם , במיוחד במוסך לרכבים, יש לסדר ולעצב אותו בצורה נכונה ויעילה. מוסכים מוצלחים נבדקים קודם כל ברמת המקצועיות שלהם, האם הצוות אכן ייצוגי ובעל ידע לפתור תקלות וכמו כן מתן השירות מול הלקוחות. לאחר מכן דרוש את כל האבזור הנכון והכלים הדרושים כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מנהל המוסך חייב לדעת לתזמן ולתכנן את יום העבודה כדי לפתור את מרבית התקלות והטיפולים של הרכבים במהלך היום בצורה היעילה ביותר. תכנון המוסך צריך להיות בצורה ברורה ומסודרת כדי למנוע אי נוחות, ויצירת פס עבודה רציף, מקבלת הרכב, תהליך הבדיקה ועד פתרון התקלה, מבלי שכל אחד מהשלבים מפריעים זה לזה.

לקוחות שחשים ביטחון:

לקוחות רבים חשים ביטחון כאשר המוסך מדוגם ומאובזר בצורה אסתטית ויפה, ככל שהמקום נקי ומסודר זה מעיד על רמת העבודה , עד כמה בעל המוסך ועובדיו פועלים בצורה נקייה ומסודרת, במהלך השהות שלהם בחדר המתנה מומלץ לקשט את הקירות בתמונות שקשורות למוסך , תמונות של רכבים, חלקים, תמונות עם ידע מקצועי וערך מוסף, תמונות של אנשי הצוות וכו’, כאשר הלקוח נחשף לתמונות הוא מרגיש את האופי שהמוסך מקבל, התמונה שמתחברת אצל הלקוח בראש, נותנת לו הרגשה של ביטחון ובטוח שהגיע למקום הנכון.

תמונות למוסך:

ניתן לאבזר את המשרד וחדר ההמתנה בתמונות זכוכית הנותן מראה ייצוגי ויוקרתי, ומעדן את המקום ה”גברי” בנוסף נותן תחושה של רוגע בקרב הנשים וגם הגברים, כי כשמוסך מוכן להשקיע על המקום שלו בצורה מדוגמת כמו שכבר אמרנו זה מחזק את הרושם הראשוני שלהם שהגיעו למקום אמין ומסודר, וכמובן גם עבודה יסודית ולא רשלנית.

הרבה מן המוסכים דווקא בחורים לקשט את המקום בתמונות נוף או אבסטרקטיות כדי לתת תחושה של בית, כך שהלקוחות מרגישים קרובים לצוות ולבעל המוסך , ומרגישים בנוח לשוחח עימם בגובה העיניים, ולשאול כל שאלה.

מיתוג

כאשר אתם בוחרים תמונות לקירות המוסך, רצוי למקם את לוגו העסק על גבי התמונה, כך שהעסק שלכם מקבל ייצוג מקצועי, הרושם שהלקוח מקבל הרבה יותר טוב לגביכם, בקשו מבית הדפוס או במידה ובחרתם מאיתנו להדפיס עבורכם תמונות קנבס או זכוכית, לצרף עבורכם את הלוגו

נשמח לתת לכם ייעוץ ומענה מקצועי בטלפון שלנו: 0527500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן