תמונות למשרד עורכי הדין – משפר את אחוז הסגירה מול הלקוחות

תמונת קנבס לסלון לעיצוב הבית, לחדרי שינה או למטבח

כיום בישראל ענף עריכת הדין הוא תחום מאוד גדול, אנשים רבים מתמחים בערכית דין בכל מיני תחומים, כדי שלקוחות שלכם יבחרו דווקא בכם מכל המתחרים האחרים, אתם חייבים להיות מיוחדים, מעבר לידע שלכם זה גם קשור לנראות של המשרד שלכם, אחת הדרכים להבליט אתכם, אלו בחירת התמונות שיהיו תלויים במשרד, בחדרי הממתנה, ובזמן הפגישות.

איזה תמונות כדאי?

אנו ממליצים קודם לבחור את התמונה הנכונה למקום הנכון, בחדר המתנה הלקוחות שלכם אכן נמצאים במן לחץ והתרגשות לקראת המפגש, רצוי לבחור תמונות נוף מרהיבות או תמונות אבסטרקט אשר משדרות נינוחות ורוגע. מאחורי דלפק המזכירה אם קיים אצלכם במשרד, רצוי למקם את הלוגו שלכם בגדול בצורה מרשימה ויוקרתית המשדרת ביטחון בעייני הלקוח, שאכן הגיע למקום רציני ואמין.

לתמונות למשרד, מומלץ לתלות תמונות עם מסר מסוים, תמונות מוטיבציה או תמונות בעלת ערך וידע, למשל פתגמים שיכולים להעניק ללקוח שלכם ביטחון ותובנה לגבי מצבים שונים שהובילו אותו להגיע לפגישה, לקבל שירות ממכם, דבר זה משפיע על הפגישה לטובה, ואף בזכות אותו משפט שהופיע על תמונה במשרד, הלקוח יזכור אתכם, כי המשפט הזה דיבר אליו וילווה אותו לכל החיים, העקבות כך תחושת הביטחון עולה. והנה לכם יתרון אחד יותר מהאחרים, עיצוב נכון ותמונה נכונה משפר את אחוז ההמרה לסגירת הלקוחות.

בדרך להצלחה סלון שחור
תמונה בדרך להצלחה לחץ כאן לעמוד המוצר

חומר הגלם:

ישנם 2 חומרי גלם פופולריים להדפסה תמונות, הדפסה תמונה על גבי זכוכית או הדפסה תמונה על גבי קנבס, כדי לשדר יוקרה ועדינות מומלץ לקחת תמונות זכוכית מרשימות עם אפקט ההברקה, תמונות שמרשימות בעיניי הלקוח כמקום יוקרתי ונקי. לחובבי האומנות המעוניינים לשרד אווירה של חום וערך מומלץ לקחת תמונות קנבס עם הדפס אומנתי מתוחה על מסגרת עץ. שני החומרי גלם שציינו מתאימים מאוד למשרד שלכם, זה תלוי למה שהכי התחברתם ואהבתם, ולאווירה שאתם רוצים לשדר

הדברים הקטנים שעושים וואו…

אספנו לכם עוד כמה טיפים כדי לשפר את מראה המשרד שלכם ולהפוך אותו ל”וואו”…

  • בחירת הצבעים: תמיד כדאי לבחור צבעים נעימים ונוחים, צבעים עדינים, כדי להשרות רוגע ושלווה, ליצור אווירה של ביטחון בין העובדים וגם בין הלקוחות שלכם
  • פרסמו סיפורי הצלחה: בזמן השהות של הלקוחות שלכם בחדר ההמתנה פרסמו באמצעות מסך טלוויזיה, לקוחות שלכם שמספרים כיצד הצלחתם לעזור להם ואיך פתרתם להם בעיה בזכות הידע והשירות שלכם. לקוחות שיבחינו בזה יגביר אצלם את הביטחון ואחוז הסגירה לקבל שירות אצלכם תעלה ל80%.
  • תכונות ואופי לעיצוב: תאבזרו ותעצבו את המקום לפי האופי והתוכנות שלכם, המקום מקבל חמימות ואת האישיות שלכם, ניתן להוסיף תמונות שלכם בהתאמה אישית עם בני המשפחה, לתלות כתבות שממליצות עליכם, הלקוח בעקבות כך מרכיב עליכם את הפאזל ומצליח להכיר אתכם יותר טוב.

אצלנו בדיגיטל נשמח לייעץ ולענות על שאלה, נשמח לתת שירות הדפסת תמונות על קנבס או זכוכית לעיצוב המשרד, בטלפון: 0527500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן