תמונות למספרות ומעצבי שיער

תמונות למספרה

(קרדיט תמונה: freepik)

אם אתם בעלי מספרות, אתם כבר יודעים שגם אתם וגם המקום שלכם חייב להיות מלא שיק וסטייל. שלקוח שלכם מגיע למספרה, זה בעצם הזמן שהחליט שצריך לפנק את עצמו בתספורת חדשה, או לקוחה שמעוניינת לפנק את עצמה ורוצה לשנות את השיער או לשמר את הצבע. בשביל אותם אנשים הם מגיעים ליום כיף מלא טיפוח ואסתטיקה כדי לצאת יותר יפים מאיך שהגיעו. ומעבר לידע המקצועי שלכם, הנראות והעיצוב של במקום מאוד מסייע לבחירת המקום שאליו הלקוחות רוצם להכנס ולבצע שינוי, בכל זאת מדובר על מראה, ומספרה מדוגמת מראה על מקצועיות ומגבירה את תחושת הביטחון של הלקוח שהוא נמצא בידיים טובות, ובעקבות העיוב והאווירה הכיפית והחמה המספרה מושכת אליה לקוחות רבים.

תמונות שיער

מספרות רבות מעוניינת לקשט את קירות המספרה שלהם בתמונות הממחישות שיער בריא ומלא ברק, כדי להגביר את רמת המקצועיות שלהם ואת רמת הביטחון של הלקוח כמו שאמרנו קודם לכן. חשוב תמיד לחזק את התדמית ולמתג כל פרט ופרט. גם בתמונות עצמן להוסיף את הלוגו שלכם, ככל שהמספרה ממותגת בצבעים נכונים ובעיצוב הנכון, כך המחיר שאתם תגבו מלקוח יושפע באופן ישיר, כי זה מראה על רמה גבוה ומקצועיות. תמונות שיער מגבירות את עוצמת האווירה, והרגש בעיניי הלקוחות, ומחזקות את ההחלטה שלהם לגבי שינוי השיער שאכן הם עושים את הדבר הנכון, כי בכל זאת, לא פשוט לצאת משגרה והמראה יומיומי שלנו, וזה בעצם מרגיע אותם לגבי ספקות ומקטין את החשש מלהצטער על כך ולהיות שלמים עם עצמם.

תמונות ידע

רצוי לפזר במספרה תמונות \ רול אפ אשר מעניקות ידע וערך ללקוחות שלכם, זה יכול להיות לגבי מוצר חדש שהכנסתם, זה מגביר את עניין הלקוחות והמכירות שלכם בנוסף לעבודת הידיים. הלקוחות נחשפים לדברים חדשים על תכשירים, שמפו, מסכה וכו’… הרושם שלהם כלפיכם גדל בצורה חיובית וטובה ובעיקר הרושם מקצועית שאתם יודעים קצת יותר מהמתחרים שלכם, זה גורם להם לחוזר אליכם בבטחה ויהפכו ללקוחות קבועים שלכם.

תמונות סטייל

שלבו במספרה תמונות פופארט מעניינות אולי אופנתיות אבל בעיקר שיכילו המון סטייל עם צבעים נועזים וחזקים שצועקים אופנה, זה ישדרג את עיצוב המספרה כמקום שיקי. זה יכול להיות תמונה אחת ענקית או מספר תמונות שמשלימות לתמונה אחת.

הדפסה תמונות אישיות

בחרו קיר אחד או פינה במספרה שתתלו שם תמונות אישיות שלכם ושל לקוחותיכם, ניתן להדפיס על גבי קנבס / זכוכית תמונות שיגבירו את הביטחון של הלקוחות החדשים שלכם שאכן אתם בעלי ניסיון, ואתם בעלי מוניטין עם מאגר לקוחות קבוע, ניתן גם להמחיש תוצאות של עבודות שלכם ולהציג בפני הלקוחות ולהשרות להם רגוע. כי אף אחד או אחת לא רוצה להרגיש שעושים עלייה ניסויים.

תמונות לפי אופי המספרה

בחרו תמונות לפי ההתמחות שלכם בעיצוב השיער אם אתם מספרת גברים או נשים, התמונות והאקססוריז וגם הציוד משתנה בהתאם וגם העיצוב הכללי של המספרה חשוב לקבל השראה ממספרות אחרות ולהייעץ עם מעבי פנים כדי לקבל כיוון נכון, למשל מספרת גברים תבקש להדפיס או לרכוש תמונה של גברים עם זקנים  או שיער שמתאים לגברים וכך גם בהתאם למספרות נשים

נשמח לייעץ ולעזור בכל אלה בטלפון והוואטסאפ:

0527500554

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן