עיצוב משרד מנהל

תמונת קנבס - גשר מנהטן למשרד ולעיצוב הבית, לחדרי שינה או למטבח

עיצוב המשרד – על אסתטיקה ויעילות  

האם אנו משקיעים בעיצוב המשרד שלנו כמו שאנו משקיעים בעיצוב הבית? האם אנו רוכשים פריטים במיוחד למשרד, או שאנחנו מביאים אליו תמונות ישנות או תמונות שעברו בירושה מעובדים אחרים? האם אנו שמים דגש על מיקום השולחן ועל מה אנשים שיושבים מהצד השני רואים, או שמבחינתנו המשרד הוא חלל פונקציונלי בלבד? ואם אנחנו לא משקיעים בעיצוב ובנראות המשרד, אז כדאי שנתחיל לעשות את זה.

אנו נמצאים במשרד רוב שעות היום, וכשם שאנו דואגים לעצב את חלל המגורים שלנו, כך אנו צריכים לעצב גם את חלל העבודה שלנו. משרד מעוצב משנה את אווירת העבודה ומסייע להגברת המוטיבציה והרצון לשהות במשרד ולעבוד בו. 

עיצוב המשרד משקף את אופי החברה כלפי חוץ, וגם ישרה אווירה לעובדים. מלאכת העיצוב צריכה להתחשב באנשים שיושבים במשרד, בדרג הניהולי או בסגנון העבודה. עיצוב המשרד צריך להתחשב במספר גורמים, ולקחת בחשבון הבדלים בין האנשים וסגנונות שונים.

עיצוב משרד מנכ”ל או עיצוב משרד מנהל יהיו שונים מעיצוב חלל עבודה עם מספר עמדות או עיצוב משרד לדרג הביניים, אנשי מחשוב או חללים משותפים כלליים. עיצוב חדר משרד בסביבת היי-טק או סטארט-אפ בהם עובדים חבר’ה צעירים, נמרצים ובעלי הרגלי עבודה חדשניים, יהיה שונה מחזות משרדים מעוצבים של משרד עורכי דין, רואי חשבון או משרדי רופאים.

עיצוב משרד מתייחס לרהיטים, עציצים ותמונות על הקיר. תמונה של משרד לא חייבת להיות שונה מתמונה שנתלה בבית. עיצוב המשרד יכול לשקף את הסגנון הביתי שלנו, או יכול לשקף דווקא סגנון אחר באם נרצה לבדל את נראות המשרד מזה של הבית.

בעיצוב המשרד נוכל לשלב הדפסים על קנבס בגדלים שונים או תמונות מודפסות על זכוכית ועץ. ניתן לשלב גם כתמי צבע לצד צילומים, ציורים ותמונות מסגנונות שונים. ניתן להדפיס ציורים מודרניים או תמונות של האנשים שעובדים בחברה, תמונות מימי חברה או תמונות של מוצרי החברה.

בעיצוב המשרד יש לקחת בחשבון את המיקום של הרהיטים, התמונות והחפצים שמונחים על השולחן, האם היושב בשולחן צריך לשבת מול הדלת או עם הפנים לקיר, האם השולחן צריך להיות נקי או שכדאי שיהיו עליו מספר אלמנטים, ועוד.

יש להתחשב גם באופי המשרד – האם זה משרד לעבודה שוטפת או משרד שמקיימים בו ישיבות, האם זה משרד מנהל שמארח ישיבות, מראיין מועמדים או מקיים עסקאות מכירה.

עיצוב משרד יכול להכיל תכנים שיווקיים, משפטי מוטיבציה ואלמנטים שתומכים בפעילות העסקית של החברה.

באתרנו תמצאו אפשרויות רבות לעיצוב המשרד. נשמח לסייע לכם ולייעץ על תמונות מתאימות למשרד ולחללי עבודה.

תמונת קנבס - גשר מנהטן למשרד ולעיצוב הבית, לחדרי שינה או למטבח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן